söndag 23 november 2008

Söndag 23 november

Så var det dags idag igen, upp 5.45 idag också men idag dag var det värt allt i hela världen!!! Vår lilla dotter har spelat som en hel karl dock först efter en riktig djupdykning. Dock har hon visat att nog håller på att bli stor för att hon lyckades vända alla de dåliga känsloran till något riktigt bra. Vinst i både F11 och F13.
Vår stora älskling har haft en motig helg i Ängby international. Förlust i Girls 20 (cup) i första matchen och i Girls17 2 förluster samt 1 vinst. En bidragande orsak till förlusten var förstås att maten på lördagskvällen tydligen inte var glutenfri och detta ledde till magont och dålig sömn. Jag tror att vi kommer att vara med i fortsättningen, det är inte lätt att hålla reda på allt själv även om man vet hur det skall vara.
Det har varit så mycket känslor idag att jag är helt slut! Pingis tar på krafterna oavset om man utövar eller "bara" tittar. Hur som helst så är jag såååå stolt över båda våra flickor.

2 kommentarer:

http://www.nakirlu.blogg.se sa...

Tösen din berätta just om en bollduell, och jag kan värkligen förstå kännslan från läktaren..Usch, stånk o pu...

Pingismamma sa...

Jiiipppiii den första kommentaren på min blogg!!. Tack!!