fredag 31 juli 2009

Sista semesterdagen är här :-(

Jaha, då var den här, den sista semesterdagen sommaren 2009....suck!

Igår åkte Lars-Erik till Örebro för att spela SM i bridge, det innebär att alla i familjen utom jag har varit i SM detta året! Jag har ännu inte hittat något jag kan ställa upp i men tycker att jag ha varit ganska duktig i alla fall som lyckats hjälpa tre familjemedlemmar att nå så långt som till SM. Alla vet ju att det är inte bara spelet utan faktiskt också alla "runtomsaker" som skall funka! Man kan följa LE's framfart här: här

Som bekant så gäller "när katten är ute dansar råttorna på bordet" så med LE i Örebro passade flickorna och jag på att shoppa loss rejält i Malmö igår! Så här glada var flickorna när vi åt lunch på Fridays.



Nu taggar vi upp på allvar iför den kommande pingissäsongen! Både flickorna åker på läger på söndag i en hel vecka!




Inga kommentarer: