fredag 23 januari 2009

Med fjärilar i magen!

Så är de då iväg, 3/4 av familjen. Jag blir kvar hemma denna gången eftersom orginalplanen var att jag skulle följa med Annica till Söderspelen i Borås men det blev en tränarkurs i Eslöv istället och det klarar hon själv. Lars-Erik har åkt med Malin till Köping. Malin som tvärvägrade att ta tempen imorse och, förmodligen mot bättre vetande, alltså är på väg mot Talangjakten....... På väg och på väg, jag fick just rapport att de sitter fast i Alvesta på grund av ett signalfel och jag vet inte om de hinner med sina vidare tåg. SJ borde göra något åt Alvesta, jag vet snart ingen som lyckats passera denna station utan att bli hängande där en timme eller två.
Nu hoppas jag bara att hälsan ska återvända till Malin så att hon i alla fall kan fullfölja turneringen. Skulle allt gå åt skogen får vi trösta oss med att hon kanske får en ny chans nästa år!

Inga kommentarer: